Information til kommende standholdere

Information til kommende standholdere

Kære standholdere

Vi fra Art Bubbles bestyrelse vil hermed gerne byde velkommen til år 2017, som byder på ikke færre end 2 X Art Bubble!

Det første bliver lørdag d. 22. april, for første gang i Aarhus! Aarhus er Kulturhovedstad 2017 og det skal Art Bubble selvfølgelig være en del af!

Vi har fået mulighed for at slå vores folder på Dokk1, Aarhus nye kulturhus, der på normale lørdage har et besøgstal på 4.000 personer. Så selvom Art Bubble denne gang bliver et endags arrangement, så skulle der være gode muligheder for at få et godt udbytte for alle. (Se praktiske informationer nedenfor).

Art Bubbles bestyrelse vil gerne sikre sig, at I som standholdere også føler Jer som en lige så vigtig del af festivalen, som vi ved I er – og derfor har vi blandt andet taget Jeres forskellige feedback til os, herunder at sikre Jer en mulighed for at have et overblik over alle væsentlige faktorer, der er for Jer standholdere – det skulle meget gerne være samlet herunder! Og skulle du/I alligevel mangle nogle oplysninger – så tøv ikke med at tage kontakt! Art Bubbles bestyrelse har valgt at udbyde standene på Dokk1 ganske GRATIS!

Dette betyder dog også, at vores 75 stande var ”udsolgt” i løbet af ingen tid! Vi har dog allerede også gang i standsalget til Rundetårn – og slår du til inden 22. april, er der rabatter at få:

1 stand i Rundetårn (2 dage): 2500kr
2 stande i Rundetårn: 4500kr, spar 500kr
3 stande i Rundetårn: 6500kr, spar 1000kr
4 stande i Rundetårn: 8500kr, spar 1500kr
Kontakt Laila på lailajesp@hotmail.com hvis du ønsker at gøre brug af dette tilbud!

Praktiske informationer om Dokk1

BEMÆRK:

• Det skal siges, at nu hvor alt bliver gratis, så må I også medtage, at placeringerne bliver, hvor vi nu finder en plads.

• En stand er ca. 2X2 meter – men jeg kan ikke lige love det på centimeteren og det kan også være at standen ikke er kvadratisk – men så snart vi har placeringerne på plads, så skal jeg nok fortælle, om der er noget særligt ved den stand, som du/I er blevet tildelt.

• Det er en gratis stand vi stiller til rådighed – borde kan vi desværre ikke klare, for der havde vi kun til det oprindelige antal stande. Du/I skal derfor selv medbringe bord. Vi kan dog godt klare stole – sig til, hvis du/I ønsker nogen på standen.

• Vær også opmærksom på, at med de nye muligheder vi har for at brede os på Dokk1, så vil en del stande blive ”fritstående” – altså uden en væg i ryggen – så medtag det i Jeres planlægning. Hvis der er en væg, må der desværre ikke hænges noget på det, uanset materiale der kan bruges til ophængning (Dokk1 er et flot sted, men lidt væg-sarte ) Medbring evt. gerne selv skillevægge eller roll-ups eller andet.

• Der er fuldstændig fri adgang til at byde ind på antal stande! Bare skriv til mig, hvor mange stande du/I ønsker at brede Jer over! Intet max, så længe du/I lover, at I kan fylde pladsen ud, så det ser godt ud 

Adresse:
Dokk1, Hack Kampmanns Plads 2, 8000 Aarhus C

Parkering

Ift. opsætning/nedtagning:
Der er en ”kørselsgård”, hvor man kan køre ind og læsse af – her er der to store godselevatorer.

Her kan det ses, hvordan man finder ind: https://dokk1.dk/besog-dokk1/find- vej

Der står ikke Kørselsgården på kortet, men man kan se hvor al indkørsel foregår (sydfra ind under bygningen). Så alle kører ind den vej – og idet man kører ind under selve bygningen, drejer man bare til højre ind i den lille lukkede ’gård’ i stedet for at køre videre hen til privat-parkeringen.

Ift. langtidsparkering/gæsteparkering:
Vi har desværre ikke mulighed for at kunne tilbyde gratis parkering. Vi kan i stedet henvise til Realdanias robot-anlæg under Dokk1, der koster 20kr/timen, eller Filmbyens parkering, der koster 10kr/timen (http://filmbyaarhus.dk/portfolio/parkering/ ).

Stand opsætning

Festivalen har åbent fra kl 10 – 16, der også er Dokk1s åbningstid.

Der er først opsætning fra lørdag kl. 8.00! I denne anledning skal I vide, at vi arrangører fra på samme tidspunkt skal have fjernet 200 stole fra Store sal – vi håber derfor på forståelse for, at det hele ikke er sat op og klar lige kl. 8.00 og at I lige kan bruge de første 15-20 minutter på at tømme bilerne. Vi lover, at vi slæber og spurter så hurtigt vi kan!

Nedtagning kan skal også ske lørdag, i tidsrummet kl. 16-18.

Vi har en forventning om, at man har sin stand oppe i hele tidsrummet og ikke pakker ned inden lukketid, men hvis der er særlige forhold, der gør sig gældende, så tag kontakt til undertegnede, så finder vi ud af noget.

Vægge/skillevægge:
En lille udfordring, det er vi klar over! Men man må desværre ikke klæbe/hæfte ting fast på de eksisterende vægge – og vi kan ikke låne skillevægge.

Vi kan kun henvise til, at I meget gerne selv må medbringe skillevægge og at man kan få roll-ups til virkelig rimelige priser efterhånden.

Strøm:
Der er gode muligheder for at få adgang til strøm og det er ganske gratis! Du skal dog selv medbringe forlængerledninger.

Hvis du ønsker at gøre brug af strøm, så vil jeg gerne vide det, når du bestiller stand, da jeg så vil tage det i betragtning ift. placeringen.

Internet:
Også Wi-Fi er der fri adgang til, det hedder Smart Aarhus og man kan enten logge ind på med sine biblioteksoplysninger, hvis man er fra Aarhus, eller med SMS-login. For at bruge det skal man vælge det netværk der hedder Smart Aarhus, og åbner man det, får man fem muligheder for at logge ind. Vælg ”Sms login”, så sender den en kode til din telefon; du taster koden ind på nettet, og så er du på!

Reklame:
Vores nye hjemmeside giver gode muligheder for at præsentere dig selv som standholder – se dette link for eksempel http://art-bubble.dk/project/forlaget- fabel/

Vi håber meget, at du har lyst til at gøre brug af denne nye mulighed og sig endelig til, hvis du synes, der mangler noget.

Skriv til arni@art-bubble.dk for at få sat din personlige side op!

Vi vil desuden meget gerne være med til at gøre reklame, hvis der er udgivelser, der udkommer i forbindelse med festivalen. Du skal bare sende mig oplysningerne og et godt billede af udgivelsen, så klarer vi resten.

I må da desuden meget gerne også gøre reklame for os, ved at fortælle på Jeres respektive hjemme- og Facebooksider, at I deltager til Art Bubble!

Nærmeste hæveautomat:
Der er én på Dokk1 (udendørs, på samme niveau, som der hvor man parkerer).

Mad og drikke:
Dokk1 har en café, hvor der er mulighed for, at I kan købe forplejning – Art Bubble har desværre ikke mulighed for at kunne servicere Jer med dette.

Er du alene på standen, så sig dog endelig til, så assisterer vi i det omfang det er muligt.

Offentlige transportmuligheder
Dokk1 ligger i centrum af Aarhus, så hvis du sigter efter Århus Hovedbanegård eller Århus Rutebilstation, så er du i gåafstand.

Følgende busser stopper direkte ved Dokk1: De gule bybusser: 12, 13 og 15. De blå regionalbusser: 100, 103, 109, 17, 118, 120, 121, 122, 123 og 200.

Donationer til de frivillige
På flere festivaler er det blevet kutyme, at hvis man har et eller andet til overs, når festivalen er ovre, så kan man, hvis man har lyst selvfølgelig, donere det til de frivillige, der er med til at gøre festivalen mulig!

Hvis I har lyst til at bakke op omkring dette, så må I gerne efterlade det på vores infostand.

Kan med sikkerhed på forhånd sige tak fra de frivillige.

Jeg håber, at ovenstående har givet dig al den information, du kunne ønske – og ellers, så skriv eller ring endelig!

På vegne af Art Bubbles bestyrelse, vi glæder os!

Laila Jerming Graf
Tlf. 26 99 55 33
lailajesp@hotmail.com

Kan du ikke komme til formødet for standholdere i DOKK1 eller Rundetårn? Så se med her, hvor vi har en hurtig gennemgang af Dokk1. Alle henvendelser og spørgsmål bedes rettet til Laila Jerming Graf.

Formøde – kun for standholdere
Hvis du har meldt dig som standholder – eller hvis du bare overvejer, eller ved du kommer til at melde dig til kommende Art Bubbler – så vil vi gerne invitere dig til et formøde på Dokk1, Hack Kampmanns Plads 2, 8000 Aarhus C, søndag d. 22. januar kl. 13-15.
Vi tager en rundvisning, så du kan se faciliteterne med egne øjne og derefter er Art Bubble vært for lidt kaffe og kage, hvor der er mulighed for at stille spørgsmål til det kommende arrangement – og meget gerne også en mulighed for, at gode ideer, gæsteønsker osv. kan viderebringes til os, så vi kan blive ved med at udvikle os!
Har du ikke lige mulighed for at komme til det jyske – så tilbyder vi også muligheden for at mødes i Rundetårn i København på samme tidspunkt, hvor du kan dirigere rundt med mig, der sørger for livestreaming og ad den vej se stedet – og også her byder vi selvfølgelig på kaffe og kage!

Af hensyn til forplejning er tilmelding nødvendig til undertegnede, senest d. 16. januarlailajesp@hotmail.com – Vi håber, at mange har lyst til at mødes!

 

Adresse
Dokk1, Hack Kampmanns Plads 2, 8000 Aarhus C

Rundetårn, Købmagergade 52A, 1150 Kbh K
Parkering
Ift. opsætning/nedtagning:
Der er en ”kørselsgård”, hvor man kan køre ind og læsse af – her er der to store godselevatorer.
Her kan det ses, hvordan man finder ind: https://dokk1.dk/besog-dokk1/find-vej

Der står ikke Kørselsgården på kortet, men man kan se hvor al indkørsel foregår (sydfra ind under bygningen). Så alle kører ind den vej – og idet man kører ind under selve bygningen, drejer man bare til højre ind i den lille lukkede ’gård’ i stedet for at køre videre hen til privat-parkeringen.


Ift. langtidsparkering/gæsteparkering:

Vi har desværre ikke mulighed for at kunne tilbyde gratis parkering. Vi kan i stedet henvise til Realdanias robot-anlæg under Dokk1, der koster 20kr/timen, eller Filmbyens parkering, der koster 10kr/timen (http://filmbyaarhus.dk/portfolio/parkering/ ). 

Stand opsætning
Festivalen har åbent fra kl 10 – 16, der også er Dokk1s åbningstid.

Der er først opsætning fra lørdag kl. 8.00! I denne anledning skal I vide, at vi arrangører fra på samme tidspunkt skal have fjernet 200 stole fra Store sal – vi håber derfor på forståelse for, at det hele ikke er sat op og klar lige kl. 8.00 og at I lige kan bruge de første 15-20 minutter på at tømme bilerne. Vi lover, at vi slæber og spurter så hurtigt vi kan!

Nedtagning kan skal også ske lørdag, i tidsrummet kl. 16-18.

Vi har en forventning om, at man har sin stand oppe i hele tidsrummet og ikke pakker ned inden lukketid, men hvis der er særlige forhold, der gør sig gældende, så tag kontakt til undertegnede, så finder vi ud af noget.

Vægge/skillevægge
En lille udfordring, det er vi klar over! Men man må desværre ikke klæbe/hæfte ting fast på de eksisterende vægge – og vi kan ikke låne skillevægge.

Vi kan kun henvise til, at I meget gerne selv må medbringe skillevægge og at man kan få roll-ups til virkelig rimelige priser efterhånden.

Strøm

Der er gode muligheder for at få adgang til strøm og det er ganske gratis! Du skal dog selv medbringe forlængerledninger.
Hvis du ønsker at gøre brug af strøm, så vil jeg gerne vide det, når du bestiller stand, da jeg så vil tage det i betragtning ift. placeringen.

Internet
Også Wi-Fi er der fri adgang til, det hedder Smart Aarhus og man kan enten logge ind på med sine biblioteksoplysninger, hvis man er fra Aarhus, eller med SMS-login. For at bruge det skal man vælge det netværk der hedder Smart Aarhus, og åbner man det, får man fem muligheder for at logge ind. Vælg ”Sms login”, så sender den en kode til din telefon; du taster koden ind på nettet, og så er du på!

Reklame
Vores nye hjemmeside giver gode muligheder for at præsentere dig selv som standholder – se dette link for eksempel http://art-bubble.dk/project/forlaget-fabel/
Vi håber meget, at du har lyst til at gøre brug af denne nye mulighed og sig endelig til, hvis du synes, der mangler noget.
Skriv til arni@art-bubble.dk for at få sat din personlige side op!

Vi vil desuden meget gerne være med til at gøre reklame, hvis der er udgivelser, der udkommer i forbindelse med festivalen. Du skal bare sende mig oplysningerne og et godt billede af udgivelsen, så klarer vi resten J
I må da desuden meget gerne også gøre reklame for os, ved at fortælle på Jeres respektive hjemme- og Facebooksider, at I deltager til Art Bubble!

Nærmeste hæveautomat
Der er én på Dokk1 (udendørs, på samme niveau, som der hvor man parkerer).


Mad og drikke
Dokk1 har en café, hvor der er mulighed for, at I kan købe forplejning – Art Bubble har desværre ikke mulighed for at kunne servicere Jer med dette.

Er du alene på standen, så sig dog endelig til, så assisterer vi i det omfang det er muligt

 

Offentlige transportmuligheder
Dokk1 ligger i centrum af Aarhus, så hvis du sigter efter Århus Hovedbanegård eller Århus Rutebilstation, så er du i gåafstand.
Følgende busser stopper direkte ved Dokk1: De gule bybusser: 12, 13 og 15. De blå regionalbusser: 100, 103, 109, 17, 118, 120, 121, 122, 123 og 200.

Donationer til de frivillige
På flere festivaler er det blevet kutyme, at hvis man har et eller andet til overs, når festivalen er ovre, så kan man, hvis man har lyst selvfølgelig, donere det til de frivillige, der er med til at gøre festivalen mulig!
Hvis I har lyst til at bakke op omkring dette, så må I gerne efterlade det på vores infostand.

Kan med sikkerhed på forhånd sige tak fra de frivillige
Jeg håber, at ovenstående har givet dig al den information, du kunne ønske – og ellers, så skriv eller ring endelig!

 

På vegne af Art Bubbles bestyrelse, vi glæder os!
Laila Jerming Graf

Tlf. 26 99 55 33
lailajesp@hotmail.com

Pin It on Pinterest

Share This